Akcia sa spúšťa, keď do priestoru vchádza prvý hosť. Tomuto momentu však predchádzajú hodiny našich príprav, aranžovanie dekorácií, stavba pódia a inštalácia techniky a samozrejme doladenie všetkých detailov. A potom príde tá chvíľa – hostia prichádzajú. Vítajú ich usmiate hostesky, ponúkajú welcome drink zo živého stola a podujatie si začína žiť svojím životom. Na scenár a jeho dodržiavanie dohliada koordinátorka Romana Bojdová, ktorej úlohou je zabezpečiť, aby event či svadba prebiehala hladko a bez komplikácií, pričom úloha koordinátorky sa môže úzko prelínať aj s úlohou moderátorky.
Koordinátorka vášho eventu
Ak sa rozhodnete pre spoluprácu s Creart Production, s Romanou budete komunikovať už v prípravnej fáze vášho podujatia. Jej úlohou je pripraviť scenár, komunikovať s dodávateľmi a účinkujúcimi, a priamo na mieste dohliadať na bezproblémový chod akcie. S koordináciou podujatí má niekoľkoročné skúsenosti a úspešne sa podieľala napríklad na firemných akciách spoločností Klimak, s.r.o., ACT Nitra,Centro Nitra; na svadbách, taktiež na otvorení pobočky Kika Nábytok; podujatiach Nitrianskej komunitnej nadácie a ďalších a je riaditeľkou medzinárodného festivalu Drumpoint Slovakia.